środa, 8 stycznia 2014

Pasta z czarnych oliwek

Miałam kiedyś okazję spróbować takiej właśnie pasty w towarzystwie świeżych bagietek i serów. Od tamtej pory ciągle chodziła mi po głowie aż w końcu postanowiłam ją przygotować. Sprawdzi się zarówno na imprezach jak i w każdej innej sytuacji kiedy tylko mamy ochotę na niecodzienny dodatek do pieczywa :)


Składniki:
  • ok. 300g czarnych oliwek (ja użyłam 2 słoiczków oliwek z Lidla)
  • 1 mały ząbek czosnku
  • 4 łyżki oliwy z oliwek (może być więcej)
  • garść pestek z dyni
Przygotowanie:
  • wszystkie składniki wrzucamy do blendera i miksukemy na jednolitą masę. Jeżeli składniki nie chcą się łączyć, dolewamy oliwy aż konsystencja będzie zadowalająca :)
  • podajemy z pieczywem i pomidorkami koktajlowymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz