środa, 20 stycznia 2016

Owsianka z mango i mlekiem kokosowym

Dla wszystkich znudzonych tradycyjną owsianką mam coś absolutnie niezwykłego :) Moje odkrycie ostatnich dni - owsianka z mlekiem kokosowym. Już samo połączenie płatków owsianych z tym mlekiem w zupełności mnie zadowala (spróbujcie!), a po dodaniu owoców stwierdzam, że mogłabym jeść już tylko to :)
Pamiętajcie, żeby zaopatrzyć się w mleko kokosowe dobrej jakości, czyli takie, które w składzie ma 100% mleka kokosowego lub mleko z dodatkiem wody. I tyle. Żadnych innych dodatków. Ja używam dokładnie tego (ekstrakt kokosowy 60%, woda) i jestem z niego bardzo zadowolna. Świetnie pasuje do kawy i teraz również do codziennej owsianki.


Składniki:
  • pół szklanki płatków owsianych, ja używam tych z Marks & Spencer
  • pół szklanki mleka kokosowego (lub więcej jak wolicie rzadszą konsystencję)
  • dowolne owoce, u mnie mango i maliny.
Przygotowanie:
  • płatki zalewamy mlekiem i podgrzewamy (na kuchence lub w mikrofali). 
  • dodajemy owoce i zjadamy ze smakiem! :)
Ja zabieram owsiankę do pracy, więc zalewam ją mlekiem w domu, dodaję owoce, a w pracy podgrzewam całość w mikrofali :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz